slovakczech
VŠETOK TOVAR MÁME NA SKLADE PRIPRAVENÝ K ODOSLANIU
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po-Pi 9-18 , So 9-16
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 66,00 € a máte dopravu ZADARMO
Reklamačný poriadok

 

 

T R A D A G spol. s r.o. ,

Kopčianska 63, 851 01 Bratislava , Slovenská republika

IČO: 30 77 44 11, DIČ: SK 2020336241, tel./fax : 02 / 63 535 172

zápis v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č.1981/B

 

Reklamačný poriadok

 

Úvodné ustanovenia Tento reklamačný poriadok riadi postupy a termíny pri reklamácii tovarov zakúpených prostredníctvom e-shopu firmy Tradag s.r.o. konečnému spotrebiteľovi; rieši podmienky a spôsoby uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“). Je dostupný na www.nafotky.sk a v sídle spoločnosti na Kopčianskej 63, Bratislava. Vzťahy medzi spotrebiteľom a predávajúcim sa riadia jednotlivými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (č.40/1964) v znení neskorších noviel a Zákonom č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Kupujúci sa pred kúpou oboznámi so Všeobecnými obchodnými podmienkami a pred uplatnením reklamácie aj s týmto Reklamačným poriadkom a predávajúceho.

 

Zodpovednosť za vady predaného tovaru Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré vznikli po prevzatí tovaru v rámci záručnej doby, ktorá je 24 mesačná. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, ale nevzťahuje sa na vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena ; pričom zákazník bol na ňu upozornený. Doba od uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady až do doby, kedy si kupujúci bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nezapočítava. Pri výmene tovaru začne záručná doba plynúť od momentu prevzatia nového tovaru.

 

V prípade, že kupujúci ponúkne kupujúcemu k zakúpenému tovaru ďalší tovar bezplatne, má sa zato, že ide o dar, ktorý má kupujúci právo prijať alebo odmietnuť. Takýto bezplatne odovzdaný tovar nie je predaným tovarom a preto predávajúci nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však predávajúci o vadách vie, je povinný upozorniť na ne kupujúceho. Ak kupujúcemu vznikne nárok na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je tento povinný vrátiť všetko, čo podľa zmluvy dostal, t.z. aj tovar prijatý ako dar.

 

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z používania produktu a škôd vyplývajúcich z neodborného používania výrobku, taktiež škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a vplyvmi alebo chybnou manipuláciou s výrobkom. Na vady, vzniknuté z týchto príčin, sa nevzťahuje poskytovaná záruka. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté opotrebovaním spôsobom obvyklým používaniu výrobku, chybnou obsluhou, neodborným alebo neoprávneným zásahom, alebo používaním, údržbou či inštaláciou, ktoré sú v rozpore s návodom na používanie.

Taktiež záruka nebude uznaná v prípade mechanického poškodenia vinou kupujúceho, zanedbaním starostlivosti o tovar, vniknutím cudzích látok (prachu, vody ap.) do tovaru, alebo pôsobením vyššej moci. Rovnako bude postupované v prípade vzniku vady v dôsledku predpätia v rozvodnej sieti. Predávajúci nezodpovedá za prípadné vady, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvorenia zmluvy upozornený a zároveň prevzatie tovaru neodmietol.

Pri tovare predávaného za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola nižšia cena dojednaná. V prípade tovarov zakúpených v rámci podnikateľskej činnosti sa postupuje pri reklamácii podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka (nie Občianskeho zákonníka).

Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady Kupujúci je povinný si tovar prehliadnuť ihneď pri prevzatí, či ide o osobný odber v sídle spoločnosti alebo o prevzatie od prepravcu.

 

Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľnú vadu, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.

Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

 

V Bratislave, dňa 12.03.2012

 

 Konateľ spoločnosti: Ing. Vladimír Kováč

Novinky z nášho eshopu - blog

NOVINKY - MAREC 2023
NOVINKY - MAREC 2023
Fotorožkové aj zasúvacie fotoalbumy v nových dizajnoch. čítať celé
NOVINKY - FEBRUÁR 2023
NOVINKY - FEBRUÁR 2023
Fotorámiky so srdiečkom nie len na Valentína. čítať celé
NOVINKY - JANUÁR 2023
NOVINKY - JANUÁR 2023
Prvé tohtoročné novinky sme už nahrali na eshop. čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Zasielame maximálne raz za mesiac. Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.

 

 

 

 
 

Ako funguje

zasúvací fotoalbum?

 

Ako funguje

samolepiaci fotoalbum?

 

Ako funguje

fotorožkový fotoalbum?

 


 

© 2011 – 2021 nafotky.sk